3аходи щодо підготовки дошкільного навчального закладу №11 до відновлення роботи з врахуванням карантинних обмежень

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                    Наказ ДНЗ №11

19.06.2020 №37

№ п/п                Назва заходу Термін виконання Відповідальні
1. Провести позаплановий  інструктаж з безпеки життєдіяльності для працівників в умовах адаптивного карантину ( про виконання обмежувальних і протиепідемічних заходів та порядку дії у випадку виявлення ознак респіраторних захворювань у вихованців чи працівників). З 22.06.2020 по 01.07.2020 (по підгрупах) Директор, заступник директора з господарства
2. Скласти схему руху дітей по загальних коридорах закладу ( з вулиці до груп  та вихід з груп на вулицю).   Розробити адаптивний графік прогулянок на всі вікові групи,щоб не допустити змішування груп.   20.06.2020       15.07.2020 Директор       Вихователь- ветодист  
3. Опрацювати з персоналом  листи  та рекомендації МОН,МОЗ,управління освіти щодо підготовки закладу до роботи в умовах ускладненої епідеміологічної ситуації. До 01.07.2020 Директор, сестра медична старша
4. Намалювати для батьків на території закладу до кожного майданчика розмітки з написом «Дотримуйтеся дистанції». До 25.06.2020  Заступник директора  з господарства, МОП
5. Підготувати ізолятор до роботи в умовах ускладненої епідемситуації: -перевірити справність бактерицидної ультрафіолетової лампи для обробки приміщення; -збільшити кількість койкомість (3). До 23.06.2020 Заступник директора  з господарства, сестри медичні старші
6. Вилучити з групових кімнат,кабінетів килими, багаторазові тканинні рушники,м’які і дрібні іграшки. До 25.06.2020 Вихователь- ветодист, вихователі
7. Зробити надписи на вхідних дверях з вулиці (групи №1,2,5,6). До 26.06.2020 Вихователь Шишко О.В.
8. Розставити у спальнях дитячі ліжка на максимальну  відстань одне з одним (1,5 м). До  .05.2020 Сестри медичні старші, помічники вихователів
9. Переформатувати розміщення в групових кімнатах  ігрових осередків,столів так, щоб забезпечити максимальне фізичне дистанціювання дітей. До 30.06.2020 Вихователь-методист, вихователі
10. Розробити та видати на групи режим роботи на період відновлення функціонування закладу під час карантину (для помічників вихователів,вихователям). 19.06.2020 Сестри медичні старші
       
11. Скласти Графік дезінфекції поверхонь та вологого прибирання в кабінетах, навчальних приміщеннях ,загальних  коридорах для  прибиральників службових прміщень. До  02.07. 2020 Сестри медичні старші
12. Забезпечити: сестер медичних: безконтактними термометрами  для вимірювання температури у працівників та дітей;одноразовими рукавичками;сенсорним дозатором  з рідким милом;       – спиртовмісними антисептиками     для обробки рук з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів і понад 70% — для етилових; паперовими рушниками;контейнером з кришкою та одноразовим поліетиленовими пакетами . входи до приміщення закладу:  антисептиком для обробки рук;мініплакати,як правильно обробляти руки;контейнером з кришкою та одноразовим поліетиленовими пакетами з написом «Для використаних масок,рукавичок». ізолятор та туалети для загального користування:  рідким милом;антисептиком для обробки рук;паперовими рушниками; туалетні кімнати груп:  рідким милом для дітей,дорослих;мийними та дезінфікуючими засобами в достатній кількості;паперовими рушниками; працівників закладу: мийними та дезінфікуючими засобами в достатній кількості;засобами індивідуального захисту ( з розрахунку 1 маска на 2 години);ємкостями для чистих і грязних масок. До 15.07. 2020 Директор, заступник директора  з господарства
13. Розмістити над дозаторами з милом та антисептиком мініплакати про те,як правильно користуватися дозаторами та обробляти руки (харчоблок, медблок)  ; Розмістити мініплакати про правильне миття та обробку рук в усіх умивальних кімнатах закладу. До 21.06.2020 Сестри медичні старші
14. Забезпечити процес  організації харчування,що дає змогу мінімізувати кількість дітей,які харчуються одночасно або одночасно перебувають за одним столом. Упродовж карантину Вихователі
15. Завчасно проінформувати батьків  щодо особливостей  роботи закладу в період карантину(через сайт та в телефонному режимі). За вказівкою директора Директор, вихователі
  16 Виготовити демонстраційний матеріал  «Як говорити з дошкільниками про коронавірус». До  20.07. 2020 Вихователі
  17 Здійснювати прийом   дітей  на закріплених майданчиках,на свіжому повітрі,за несприятливих погодніх умов-на вході до приміщення. З першого дня відновлення роботи закладу Вихователі, сестра медична старша
  18 Проводити  температурний скринінг уім  працівникам перед початком зміни із занесенням показників  у Журнал. З 15.06  2020 Сестри медичні старші
  19 Температурний скринінг дітей проводити: при вході (на майданчику)-початковий;кожні 4 години –поточний. Показники заносити у  зошити ранкового прийому. З першого дня відновлення роботи закладу Вихователі, сестра медична старша
  20 Усі протиепідемічні заходи,спрямовані на захист дітей-термометрія,навчання обробки рук антисептиком,миття рук,навчання правилам етикету кашлю-прводити в ігровій формі та за особистим прикладом персоналу. З першого дня відновлення роботи закладу Вихователі, помічники вихователів
  21 Утримуватись від контактів з особами,що мають симптоми респіраторних захворювань. Постійно Персонал закладу
  22 Подати службовий лист  у Вараський міськрайонний відділ ДУ «РОЛЦМОЗУ»  на лабораторне дослідження води. За 10 днів до відкриття закладу Заступник директора  з господарства
  23 Організувати на входах у приміщення закладу, групові осередки, туалетні, харчоблок, пральні місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів і понад 70% — для етилових. З 15.07.2020 Директор, заступник директора  з господарства
  24 Організувати цільове навчання для всіх категорій працівників закладу з питань виконання протиепідемічних вимог  під час карантину та створення безпечних умов перебування дітей і працівників у закладі . 08,22.07.2020 Сестри медичні старші
  25 Забезпечити справний стан електро-технічного обладнання  на харчоблоці,пральні. Постійно Заступник директора  з господарства, електромонтер
  26 Провести опитування серед батьків щодо відвідування їхньою дитиною закладу в період послаблення карантину у літні місяці.   Організувати роз’яснювальні бесіди з кожною родиною (стан здоров’я, особливості прийому, одяг дитини, рекомендації, ознайомлення з режимом дня тощо)( через сайт та в телефонному режимі). Липень Вихователі

Директор                                                                              Лідія  РОЖКО