Аналіз роботи зі зверненнями громадян

Аналіз роботи зі зверненнями громадян

Аналіз роботи зі зверненнями громадян в закладі дошкільної освіти №11 проведено відповідно до Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858, таким чином:

  • за формою надходження: на особистому прийомі – 35;
  • за ознакою надходження: 34 звернення – первинні, 1 – повторне;
  • за статтю авторів звернень: чоловіча – 1 (у групових зверненнях); жіноча – 34;
  • за суб’єктами звернень: індивідуальні звернення – 34, групові – 1;
  • за типом звернень: усні звернення – 35;
  • за результатами розгляду: вирішено позитивно – 9 звернень, з них, 7 працевлаштовано; відмовлено та надано роз’яснення – 19.

Основні питання, що порушуються у зверненнях  громадян :

– працевлаштування населення – 33.

В закладі видані накази:

  • Наказ № 75 від 16.11.2017р. «Про організацію роботи зі зверненнями громадян в дошкільному навчальному закладі №11»;
  • Наказ № 86 від 23.12.2019р. «Про стан роботи зі зверненнями громадян в закладі дошкільної освіти №11 за 2019рік».

У закладі дошкільної освіти №11 своєчасно вживаються заходи щодо практичного розв’язування питань порушених громадянами.

Директор                                                                                                Л.Рожко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *