Аналіз роботи зі зверненнями громадян
Аналіз роботи зі зверненнями громадян в закладі дошкільної освіти №11 проведено відповідно до Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858, таким чином:
- за формою надходження: на особистому прийомі – 35;
- за ознакою надходження: 34 звернення – первинні, 1 – повторне;
- за статтю авторів звернень: чоловіча – 1 (у групових зверненнях); жіноча – 34;
- за суб’єктами звернень: індивідуальні звернення – 34, групові – 1;
- за типом звернень: усні звернення – 35;
- за результатами розгляду: вирішено позитивно – 9 звернень, з них, 7 працевлаштовано; відмовлено та надано роз’яснення – 19.
Основні питання, що порушуються у зверненнях громадян :
– працевлаштування населення – 33.
В закладі видані накази:
- Наказ № 75 від 16.11.2017р. «Про організацію роботи зі зверненнями громадян в дошкільному навчальному закладі №11»;
- Наказ № 86 від 23.12.2019р. «Про стан роботи зі зверненнями громадян в закладі дошкільної освіти №11 за 2019рік».
У закладі дошкільної освіти №11 своєчасно вживаються заходи щодо практичного розв’язування питань порушених громадянами.
Директор Л.Рожко