Для виявлення рівня відповідності результатів освітньої діяльності ДНЗ стандартам і вимогам дошкільної освіти проводиться моніторинг знань дітей у закладі дошкільної освіти. Він дозволяє адміністрації, фахівцям та вихователям своєчасно фіксувати рівні знань, умінь та динаміку розвитку дітей на різних етапах діяльності.
Дані вивчення є вихідним матеріалом для планування індивідуальної роботи з дошкільниками. Зокрема, для визначення шляхів та форм надання допомоги тим дітям, які мають труднощі у спілкуванні та засвоєнні знань, а також для своєчасного виявлення і подальшого розвитку нахилів і здібностей кожного вихованця.
Відповідно до результатів діагностування рівня знань дошкільників у І півріччі в ДНЗ був проведений консиліум “Моніторинг динаміки досягнень дошкільників”.
Гармонійний розвиток дітей – актуальна проблема адміністрації, вихователів та фахівців нашого закладу.
Реалізувати завдання системного підходу до гармонійного розвитку дитини дошкільного віку в нашому навчальному закладі допомагає залучення усіх фахівців до спільної консультативної діяльності.
Мета зустрічі полягала у здійсненні цілісного компетентного, системного підходу до питань розвитку, виховання і навчання особистості дитини через командну взаємодію педагогів-фахівців.
Учасники заходу мали можливість:
- охарактеризувати рівень засвоєння програмового матеріалу дошкільниками;
- визначити чинники, які сприяють покращенню засвоєння знань дітьми;
- виробити рекомендації педагогам та батькам дошкільників стосовно визначення шляхів покращення розвитку;
- поділитися своїми напрацюваннями;
- отримати відповіді на актуальні питання.
На основі складених вихователями характеристик на окремих вихованців, довідок спеціалістів ухвалювалися рішення щодо організації корекційно – відновлювальної роботи з дітьми, які цього потребують. Сплановано надання батькам індивідуальних консультацій, рекомендацій практичного психолога та інших спеціалістів.