Наказ “Про  організацію роботи  дошкільного навчального  закладу  в умовах адаптованого карантину”

УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ

ВАРАСЬКА МІСЬКА РАДА

ДОШКІЛЬНИЙ  НАВЧАЛЬНИЙ  ЗАКЛАД (ЯСЛА-САДОК) №11

НАКАЗ

26.06.2021                                          Вараш                                                   № 39

Про  організацію
роботи  дошкільного   
навчального  закладу 
в умовах адаптованого карантину

          На виконання Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19),затверджених постановою Головного державного санітарного  лікаря   України від 21.05.№25, листа Міністерства освіти і науки України  «Щодо відновлення діяльності закладів дошкільної освіти»,наказу управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради від 02.06.2020 №62 «Про  виконання протокольних доручень управління освіти і науки Рівненської ОДА»,з метою чіткої організації та безпечної роботи закладу в умовах адаптованого карантину

НАКАЗУЮ:

        1.Затвердити схему руху дітей по загальних коридорах закладу (вхід з вулиці до груп та вихід з груп  на вулицю).

        2.Заборонити   педагогам  проведення  масових заходів  (розваг, вистав,

свят,занять) за участі дітей з більш,ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів); батьківські збори проводити за допомогою дистанційних технологій.

        3.Налагодити швидкий дистанційний спосіб спілкування з  директором щодо повідомлення про кількість дітей,про підозру на інфекцію або швидкої заміни відсутнього по хворобі працівника.

        4.Заступнику директора з господарства Тамарі ШУРИБЕРКО:

        4.1.Обмежити присутність сторонніх осіб не лише у приміщенні,але й на території закладу.

        4.2.Уникати ротації  молодшого обслуговуючого персоналу закладу під час робочого дня.

        4.3.Забезпечити контроль за наявністю  паперових рушників, дезінфікуючих,миючих засобів та їх використанням.

        5.Вихователю-методисту Людмилі ОЛЕЩУК:

        5.1.Зосередити увагу педагогів на формуванні та удосконаленні гігієнічних навичок вихованців відповідно до Базового компонента дошкільної освіти.

         6.Сестрам медичним старшим Ганні БОГОМАЗ, Марії СЛИВЦІ:

         6.1.Посилити контроль за виконанням протиепідемічних заходів, режиму роботи на період відновлення функціонування закладу під час карантину (для помічників вихователів, вихователів, прибиральників службових приміщень,працівників харчоблоку).

        6.2.Продовжувати  проводити регулярний температурний скринінг працівникам перед початком робочої зміни та контроль за обробкою рук спиртовмісним антисептиком на вході до закладу.

        6.3.Моніторити кількість  дітей по групах( не більше 10  осіб),виходячи з можливості забезпечення належних протиепідемічних умов та контролю над їх дотриманням.

         6.4. Забезпечити суворий контроль за роботою харчоблоку, якістю організації харчування.

        7.Педагогам:

        7.1.Ранковий прийом здійснювати на ігрових майданчиках,закріплених за групами (за несприятливих погодніх умов – на вході у приміщення) з обов’язковим  дотриманням батьками дистанціювання у 1,5 м.  та проведенням температурного скринінгу (початкового) при вході в заклад, (поточного) через 4 години.

             7.2 Інформувати адміністрацію закладу, сестру медичну старшу, батьків чи інших законних представників вихованця про підвищення в нього температури тіла понад 37,2 °С або симптоми респіраторних захворювань із подальшою ізоляцією, не допускаючи в нього тривожних відчуттів та враховуючи його психологічний стан.

              7.3.Забезпечити руховий режим та  можливість максимального перебування вихованців на свіжому повітрі на закріплених майданчиках.

        7.4. Суворо дотримання групової ізоляції на території та у приміщеннях закладу ; мінімізувати контакти між усіма учасниками освітнього процесу.

         7.5. Проводити кварцування роздягалок  за відсутності вихованців.

         7.6.Вести ретельний моніторинг причин відсутності вихованців у закладі.

        7.7.Організовувати роз’яснювальні бесіди з кожною родиною (про стан здоров’я, особливості прийому, одяг дитини, рекомендації, ознайомлення з режимом дня,повідомлення батькам про обов’язковість перебування їх на території закладу в масці ).

        7.8.Забезпечити миття та дезінфекцію іграшок та ігрового обладнання на майданчиках.

        7.9.Виходити на прогулянку згідно режиму дня  в літній оздоровчий період, дотримуючись  схеми   руху дітей по загальних коридорах закладу.

        7.10.Проводити  додаткові ігри та вправи,які б доносили дітям важливість індивідуальних  заходів профілактики та фізичного дистанціювання.

        7.11.Обмежити заняття та  ігри,що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря.

         7.12.Щоденно проводити опитування батьків вихованців про стан здоров’я дитини.

        8.Помічникам вихователям, прибиральникам службових приміщень,працівникам харчоблоку:

        8.1.Забезпечити неухильне виконання режиму роботи закладу на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених  директором 15.06.2020 .

        9.Конроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор                                                                     Лідія РОЖКО

З наказом ознайомлені:

                      Т.К.ШУРИБЕРКО                                Л.М.ОЛЕЩУК

_________                                              _________

                       Г.М.БОГОМАЗ                                    М.А.СЛИВКА

_________                                              _________