Лиш праця світ таким, як є, створила.
Лиш в праці варто і для праці жить.
І. Франко
Трудове виховання дошкільників є одним із важливих компетенцій Базового компонента. Праця дітей у межах їхньої предметно- практичної діяльності тісно пов’язана з грою: виникає з гри, мотивується ігровими задумами, спершу зосереджується на процесі як низці цікавих ігрові дій, а лише пізніше на – результаті. Тому наш заклад обрав для опрацювання завдання: “Формування трудових навиків предметно-практичної діяльності через гру, як ефективний засіб формування особистості дитини”.
Для його реалізації педагоги закладу плідно працювали протягом осені.
У закладі проводиться систематична робота з дітьми всіх вікових груп. На кожен день тижня заплановано певний вид трудової діяльності дітей, зміст і форма реалізації якого можуть коригуватися залежно від погодних умов та індивідуальних особливостей вихованців. Таким чином протягом тижня діти залучаються до всіх видів праці.
Проведено консультації, бесіди з батьками вихованців, виготовлено безліч яскравих інформативних ширм, опрацьовано багато актуальних питань з теми під час педгодин, семінару-практикуму, зустрічей творчої групи, індивідуальних та групових консультацій.
Підсумком роботи педагогічного колективу над завданням стало засідання педагогічної ради, на якій директор закладу підсумувала результати виконаної роботи, вихователі дали оцінку знань дошкільників з теми та поділилися досвідом роботи, обговорили інтереси дошкільників, щодо професій, відносно сучасних тенденцій.
Методист закладу відзначила роботу вихователів старших груп 8 та 4, що активно долучилися до реалізації завдання.
Так тримати!