ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ ЗДО №11
12.09.2022 р. №104
План
заходів спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню)
в закладі дошкільної освіти №11
№п/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальні |
Інформаційно-профілактичні заходи | ||||
1. | Обговорення питання протидії булінгу на загальних батьківсь-ких зборах закладу дошкільної освіти | Батьки здобувачів освіти | Квітень | Директор Рожко Л.О. |
2. | Інформація на стенд «Психолог-педагогу», «Що таке булінг? Як його розпізнати?» | Педагоги | Жовтень | Практичний психолог Невмержицька С. |
3. | Контроль стану попередження випадків булінгу | Нарада при директорі | Травень | Директор Рожко Л. |
4. | Вивчення законодавчих документів, практик проти дії цькуванню | Педагогічний колектив | Упродовж року | Вихователь-методист Рижкова Н. |
5. | Семінар з елементами тренінгу «Протидія булінгу в закладі освіти» | Педагогічний колектив | Листопад | Практичний психолог Невмержицька С. |
6. | Практичне заняття «Стан агресії» | Педпрацівники | Травень | Вихователь-методист Рижкова Н. |
7. | Групова консультація «Конфлікт породжує насильство» | Педагоги | Грудень | Практичний психолог Невмержицька С. |
8. | Інформація на сайт, пам’ятка «Алгоритм реагування педагога на факт виявлення булінгу», «Алгоритм для батьків (поради) » | Педагоги, батьки | Березень | Вихователь-методист Рижкова Н. |
9. | Консультація «Насильство в закладі дошкільної освіти» | Педагоги, батьки | Березень | Директор Рожко Л. |
10 | Інтерактивне заняття «Протидія булінгу» | Батьки | Січень | Практичний психолог Невмержицька С. |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти | ||||
1. | Проведення ранкових зустрічей з метою формування дружніх стосунків | Групи: ранній вік – старші групи | Упродовж року | Вихователі всіх груп. Педагоги |
2. | Створення морально-безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування під час ігрової, трудової, освітньої діяльності | Групи: ранній вік – старші групи | Упродовж року | Педагоги |
3. | Читання дитячих творів про добро і зло | Старші групи | Упродовж року | Вихователі |
4. | Провести тиждень права на тему «Знай свої права, дитино!» | Старші, середні групи | 8-12 квітня | Вихователі старших та середніх груп |
5. | Перегляд театралізованих вистав: – «Про півника та курочку і хитру лисичку»; – «Червона шапочка на новий лад» | Ранній вік – старші групи | Березень | Керівники музичні Войтюк Н.М., Мотько І.М., Євчук О.М. |
6. | Проведення бесід «День дитячих мрій та добрих справ» | Середні-старші групи | Вересень | Керівники музичні Войтюк Н.М., Мотько І.М., Євчук О.М. |
7. | Із практичних спостережень виявляти прояви булінгу серед старших дошкільників | Старші групи | Упродовж року | Вихователі старших груп, практичний психолог Невмержицька С. |
8. | Листівки для батьків «Будемо щасливі разом» | Старші групи | Травень | Вихователі старших груп |
9. | Групові розмови «Будьмо толерантними, слухняними» | Старші групи | Упродовж року | Вихователі старших груп |
10 | Інтегроване заняття «Школа друзів та подруг» | Старші групи | Листопад | Практичний психолог Невмержицька С. |
11 | Інтегроване заняття «Ми дружні хлопці та дівчата» | Середні групи | Грудень | Практичний психолог Невмержицька С. |
Психологічний супровід | ||||
1. | Діагностика стану психологічного клімату групи | Старші групи | Упродовж року | Практичний психолог Невмержицька С. |
2. | Спостереження під час освітньо-виховного процесу та режимних відрізків | Старші групи | Упродовж року | Практичний психолог Невмержицька С. |
3. | Консультаційна робота з учасниками освітньо-вихованого процесу | Педагоги, батьки | Квітень, вересень | Практичний психолог Невмержицька С. |
4. | Корекційно-розвивальна робота з учасниками освітньо-виховного процесу | Педагоги, діти | Упродовж року | Практичний психолог Невмержицька С. |
5. | Алгоритм діяльності практичного психолога при виникненні ситуації булінгу | Педагоги, батьки | Упродовж року | Практичний психолог Невмержицька С. |
Директор Лідія РОЖКО