План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

                                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО 
                                                                                                     наказ ЗДО №11
                                                                                                     04.03.2019 №23

План
заходів спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню)
в закладі дошкільної освіти №11 на 2019 рік

№п/п Назва заходу Цільова аудиторія Термін виконання Відповідальні
Інформаційно-профілактичні заходи
1. Обговорення питання протидії булінгу на загальних батьківських зборах закладу дошкільної освіти Батьки здобувачів освіти Квітень Директор Рожко Л.О.
2. Інформація на стенд «Психолог-педагогу», «Булінг: в небезпезпеці педагог» Педагоги Жовтень Вихователь-методист Олещук Л.М., Практичний психолог Невмержицька С.О.
3. Контроль стану попередження випадків булінгу Нарада при директорі Травень Директор Рожко Л.О.
4. Вивчення законодавчих документів, практик проти дії цькуванню Педагогічний колектив Упродовж року Вихователь-методист Олещук Л.М.
5. Круглий стіл для педагогічного колективу «Булінг в освітньому середовищі» Педагогічний колектив Березень Практичний психолог Невмержицька С.О.
6. Практичне заняття «Стан агресії» Педпрацівники Травень Вихователь-методист Олещук Л.М.,
7. Семінар з елементами тренінгу  «Конфлікт породжує насильство» Педагоги Жовтень Практичний психолог Невмержицька С.О.
8. Інформація на сайт, пам’ятка «Алгоритм реагування педагога на факт виявлення булінгу»,  «Алгоритм для батьків (поради) » Педагоги, батьки Березень Вихователь-методист Олещук Л.М.
9. Консультація «Насильство в закладі дошкільної освіти» Педагоги, батьки Березень Директор Рожко Л.О.
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
1. Проведення ранкових зустрічей з метою формування дружніх стосунків Групи: ранній вік – старші групи Упродовж року Вихователі всіх груп. Педагоги
2. Створення морально-безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної  міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування під час ігрової, трудової, освітньої діяльності Групи: ранній вік – старші групи Упродовж року Педагоги
3. Читання дитячих творів про добро і зло Старші групи Упродовж року Вихователі
4. Провести тиждень права на тему «Знай свої права, дитино!» Старші, середні групи 8-12 квітня Вихователі старших та середніх  груп
5. Перегляд театралізованих вистав: – «Про півника та курочку і хитру лисичку»; – «Червона шапочка на новий лад» Ранній вік – старші групи Березень Керівники музичні Войтюк Н.М., Ковальчук Л.Ю.
6. Проведення бесід «День дитячих мрій та добрих справ» Середні-старші групи Вересень Керівники музичні Войтюк Н.М., Ковальчук Л.Ю.
7. Із практичних спостережень виявляти прояви булінгу серед старших дошкільників Старші групи Упродовж року Вихователі старших груп, практичний психолог Невмержицька С.О.
8. Листівки для батьків «Будемо щасливі разом» Старші групи Травень Вихователі старших груп
9. Групові розмови «Будьмо толерантними, слухняними» Старші групи Упродовж року Вихователі старших груп
Психологічний супровід
1. Діагностика стану психологічного клімату групи Старші групи Упродовж року Практичний психолог Невмержицька С.О.
2. Спостереження під час освітньо-виховного процесу та режимних відрізків Старші групи Упродовж року Практичний психолог Невмержицька С.О.
3. Консультаційна робота з учасниками освітньо-вихованого процесу Педагоги, батьки Квітень, вересень
Вихователі груп, практичний психолог Невмержицька С.О.
4. Корекційно-розвивальна робота з учасниками освітньо-виховного процесу Педагоги, діти Упродовж року Практичний психолог Невмержицька С.О.
5. Алгоритм діяльності практичного психолога при виникненні ситуації булінгу Педагоги, батьки Упродовж року
Практичний психолог Невмержицька С.О

Директор                                                                          Лідія РОЖКО