1.Формування духовності, національної свідомості вихованців шляхом співпраці педагогічної тріади ( педагоги, діти, батьки).
2. Формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності шляхом оновлення змісту фізкультурно-оздоровчої роботи та забезпечення безпечних умов організації освітнього процесу в умовах пандемії.
3. Виховання духовно багатої та нестандартно мислячої особистості з високим потенціалом і високою культурою шляхом формування мистецько-творчих навичок дитини під час правильної організації художньо-продуктивної , музичної, театралізованої діяльності з дошкільниками.
4. Формування у дітей необхідних компетенцій, навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника.