Формування логіко-математичної компетентності дошкільників через використання інноваційних технологій
Форма проведення – педагогічний консиліум
Дата проведення: листопад
1. Аналіз виконання рішень попе-реднього засідання педагогічної ради . Інформація вихователя-методиста Л.М.Олещук.
2. Логіко-математичний розвиток дошкільнят: Актуальність проблеми. Доповідь директора Л.О.Рожко.
3. Інноваційні аспекти альтернативної технології математичної освіти дошкільників . Співдоповідь вихователя-методистаЛ.М.Олещук.
4. Використання інноваційних технологій для вирішення завдань освітньої лінії Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Базового компонента дошкільної освіти в Україні. З досвіду роботи Мосійчук Т.Р., Тарасюк Т.Л., КузьміноваВ.В., Карпович С.І.
5. Результати вивчення стану роботи вирішення завдань освітньої лінії Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі . Довідка вихователя-методиста Л.М.Олещук.
Взаємодія закладу дошкільної освіти та родини як ефективний засіб соціалізації дитини
Форма проведення – круглий стіл
Дата проведення: лютий
1. Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради . Інформація вихователя-методиста Л.М.Олещук.
2. Взаємодія ЗДО та родини як ефективний засіб соціалізації дитини . Доповідь директора Л.О.Рожко.
2.1. Форми взаємодії педагогів і батьків. Співдоповідь вихователя-методистаЛ.М.Олещук.
2.2. Використання різних форм співпраці з батьками. З досвіду роботи Остапчук О.М., Максимчук Г.П., Шишко О.В., Пешко В.В. , Басюк В.М.
3. Результати вивчення стану роботиз батьками . Довідка вихователя-методиста Л.М.Олещук.
4. Звіт педагогів, що атестуються Басюк В.М., Максимчук Г.П., Мосійчук Т.Р., Остаповець Г.Ф., Остапчук О.М., Погонець З.М. , Тарасюк Т.Л.
Дошкільна освіта та передшкільна підготовка дитини у світлі Концепції «Нова українська школа»
Форма проведення – усний журнал
Дата проведення: травень
1- сторінка: Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. Інформація вихователя-методиста Л.М.Олещук.
2- сторінка: Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа». Доповідь директора Л.О.Рожко.
2.1.Результати діагностики психологічної готовності дітей до школи. Інформація практ. психолога С.Невмержицької.
2.2.Моніторинг рівня знань дітей старшого дошкільного віку. Інформація вихователя-методиста. Л. Олещук.
3- сторінка:. Підсумки атестації педагогічних працівників у 2019– 2020н.році . Інформація директора Л. Рожко.
4- сторінка:Обговорення плану роботи на літньо – оздоровчий період . Інформація вихователя-методиста Л. Олещук.
Аналіз роботи дошкільного навчального закладу за 2019– 2020навчальний рік та стратегічна діяльність закладу на 2020-2021 навчальний рік
Форма проведення – педагогічна вітальня
Дата проведення: серпень
1. Аналіз виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. Інформація вихователя-методиста Л.М.Олещук.
2. Аналіз навчально-виховної та методичної роботи за 2019-2020 навчальний рік. та завдання педагогічного колективу на 2020-2021 навчальний рік. Доповідь директора Л.О.Рожко.
3. Обговорення та затвердження плану роботи дошкільного навчального закладу на 2020-2021 н/рік. Інформація директора Л.Рожко.
4. Обговорення та затвердження освітньої програми дошкільного навчального закладу на 2020-2021 н/рік . Інформація директора Л.Рожко.
5.Затвердження :
- програм, за якими будуватиметься навчально-виховна робота у вікових групах;
- форм планування освітньої роботи з дітьми;
- режиму дня та розкладу занять вікових груп ;
- плану спільної роботи ЗДО №11 та ЗЗСО №5 .
6. Готовність груп до нового навчального року. Інформація вихователя-методиста Л. Олещук.